PO CO ZARZĄDZANIE ŚWIADOMOŚCIĄ?
Kompetencja świadomości biznesowej dzisiaj należy do bardzo dużego deficytu i stwarza kluczową barierą rozwoju ludzi, zespołów, organizacji. Poziom świadomości biznesowej stanowi dzisiaj obszar kluczowych kompetencji.
Co ważne im wyżej w strukturach organizacji tym jej rola dla sprawnego zarządzania wzrasta. Jakiej wiedzy, umiejętności i nastawienia wymaga oraz jak ją rozwijać i kształtować? Szkolenie zarządzanie świadomością w biznesie przynosi odpowiedzi i wyposaża w narzędzia.
DLA KOGO
—> Dla każdego człowieka, zespołu, organizacji, która potrzebuje wsparcia w obszarze zawodowym, dotyczy relacji, decyzji, rozmów, szczególnie w takich kawałkach organizacji, zarządzania, sprzedaży gdzie potrzebujemy przenieść biznes na nowy poziom komunikacji i efektywności zadań, które mamy do zrobienia każdego dnia.
—> Do osób, które w obszarze zawodowym doświadczają stresu, niepokoju i w takich warunkach potrzebują podejmować decyzji w obszarze z klientem, partnerem biznesowym, członkiem zespołu, po prostu człowiekiem.
—> Dla każdego kto potrzebuje motywacji do trudniejszych zadań zawodowych, jako wskazówki, w miejscu zawodowym, w którym aktualnie się znajdujemy w kierunku świadomego podejmowania decyzji.
—> Jako przypomnienie i jednocześnie drogowskaz, co jest kluczowe w mojej roli zawodowej i to w jaki sposób ja chce się zachowywać w różnych przestrzeniach zawodowych, na płaszczyźnie osobistej, relacyjnej, zespołowej.
KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW
—> Umiejętność popatrzenia na świadomość jako możliwości poszerzania wpływu w moich aktualnych rolach i miejscach zawodowych, co pozwala zapraszać zaangażowanie i odpowiedzialność, co poszerza naszą elastyczność psychologiczną.
—> Rozwijanie zdolności do elastycznego reagowania na trudne myśli i emocje, co w konsekwencji pomaga lepiej radzić sobie w różnych sytuacjach zawodowych.
—> Uczy akceptacji i uważności, co zmniejsza poziom niepokoju i zaprasza do działania i wychodzenia do tego co może dzisiaj trudne, niewygodne, nowe. Uczestnicy uczą się lepiej zarządzać swoimi myślami i emocjami, co prowadzi do poprawy ogólnego samopoczucia.
—> Świadomość jako kluczowe wsparcie mojej codzinnosco zawodowej poprzez trening akceptacji i zaangażowania, który pracuje na narzędziach terapii akceptacji i zaangażowania dostępnych dla każdego z nas.
—> Świadomość jako zestaw kompetencji decydujących o jakości i o efektach naszych działań w obszarze podejmowania decyzji w obszarze relacji, spotkań, rozmów, zespołów i codziennych zadań.
PRZYKŁADOWY PROGRAM SZKOLENIA
- Dlaczego się zmieniamy i dlaczego się nie zmieniamy?
- Świadoma odpowiedzialność, czyli „Ja dorosły” i narzędzia poszerzania wpływu w miejscu pracy.
- Praktyka akceptacji i zaangażowania czyli 6 głównych procesów jako brakujący element wpływu w rozwoju świadomości.
- Akceptacja. Czym jest akceptacja w działaniu a czym unikanie doświadczania i odpowiedzialności. Akceptacja i zaangażowanie pomaga odnaleźć właściwy kierunek działań i wyzwala sprawczości, która stanowi wpływ.
- Defuzja. Powszechne pułapki myślenia, prowadzące do pogorszenia nastroju, wykształcania emocjonalnie szkodliwych postaw – czyli o poczuciu sprawstwa.
- Kontakt z chwilą obecną jako „droga do przodu”
- „Ja” jako kontekst. Zauważam i wybieram. „Ja” w procesie decyzji.
- Wartości. Wartości jako fundament na drodze wyboru, w jaki sposób chcesz doświadczać?
- Zaangażowane działanie a impulsywność lub bierność czyli po co nam okno tolerancji?
- W jaki sposób widzieć, słyszeć i rozumieć to czego wcześniej nie dostrzegaliśmy? Odważnie łączyć te wszystkie obserwacje w rzeczywistych warunkach ze swoją mądrością, dotychczasowymi doświadczeniami i dostępnymi narzędziami.
Stałe wsparcie i odpowiedzialność są niezbędne aby inicjatywy szkoleniowe i treningowe prowadzone w firmie zakończyły się sukcesem. Nauka bowiem nie kończy się z chwilą zakończenia szkolenia a wsparcie mentoringowe i coachingowe to stały element całego zestawu metod zwiększających wydajność zespołu sprzedażowego i pojedynczych jej członków.
Szczegółowy program szkolenia oraz jego zawartość zostaną doprecyzowane na podstawie wywiadów i ankiet uczestników które zostaną dopasowane do specyfiki pracy uczestników. Dotyczy to w szczególności ćwiczeń, gier i testów, które będą miały za zadanie oddanie unikalności pracy podczas szkoleń, treningów czy coachingów i mentor coachingów po zakończeniu procesów szkoleniowych.