REEDEREI STRAHLMANN / ZARZĄDZANIE PRACOWNIKAMI Z POKOLENIA X,Y,Z ORAZ POKOLENIA 50 +
”Pani MARTA rzeczowo i wyczerpująco zapoznała słuchaczy z tematyką szkolenia, wprowadziła bardzo urozmaiconą formę jego przedstawienia co podniosło znacznie jego poziom, prowadziła bardzo interesujące dyskusje otwierające nam nowe spojrzenie na poszczególne problemy. Zdolności interpersonalne Pani Marty Dyda oraz jej umiejętności budowania relacji Trener a uczestnicy sprawiły, że zajęcia przebiegły w atmosferze życzliwości oraz wzajemnej współpracy. Wysoka jakość i innowatorski sposób prowadzenia zajęć przez MARTĘ DYDA z pewnością zaowocuje kontynuacją współpracy w przyszłości”
SĄD REJONOWY W OLECKU / PRZECIWDZIAŁANIE WYPALENIU ZAWODOWEMU I RADZENIE SOBIE ZE STRESEM
“Szkolenie przeprowadziła Pani MARTA DYDA. Przygotowanie merytoryczne trenera, styl komunikacji, umiejętność przekazywania wiedzy oraz otrzymane materiały szkoleniowe zostały bardzo wysoko ocenione przez uczestników szkolenia. Szkolenie było dostosowane do potrzeb i oczekiwań uczestników.”
SĄD REJONOWY W OLECKU / KOMUNIKACJA Z KLIENTEM, ORGANIZACJA CZASU PRACY, ZARZĄDZANIE KONFLIKTEM
“Szkolenie przeprowadziła Pani MARTA DYDA. Przygotowanie merytoryczne trenera, styl komunikacji, umiejętność przekazywania wiedzy. Pani MARTA DYDA posiada wysoki poziom kompetencji interpersonalnych. sposób prowadzenia szkolenia świadczy o jej wysokich kwalifikacjach i wysokim poziomie merytorycznym.”
SĄD OKRĘGOWY W KOSZALINIE / PROFESJONALNA OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA W SĄDZIE
”Szkolenie zostało wysoko ocenione przez uczestników, zarówno jeśli chodzi o sposób prowadzenia, zawartość merytoryczną, jak i wiedzę prowadzącego. Trener Pani MARTA DYDA wykazała się ogromnym profesjonalizmem w zakresie zagadnień objętych przedmiotem szkolenia”
COLLEGIUM DA VINCI / WSPÓŁPRACA BIZNESOWA
“Wszystkie szkolenia trener poprzedza dokładnym badaniem potrzeb uczestników. Szkolenia są poprowadzone zgodnie z planem, który jest szyty na miarę danej organizacji. Dodatkowym atutem trenera jest elastyczność i dostrzeganie potrzeb szkoleniowych uczestników. Pani MARTA DYDA posiada ciekawe narzędzia oraz materiały szkoleniowe, które zawsze budzą duże przełożenie na wzrost umiejętności uczestników szkoleń. Z pełną odpowiedzialnością mogę polecić Panią MARTĘ DYDA jako trenera wykonującego zawód trenera z pasją, doświadczeniem oraz dużą wiedzą.”
SĄD REJONOWY W OLECKU / KIEROWANIE ZESPOŁEM – TRENING MANAGERSKI
„Szkolenie miało charakter warsztatów, w których wzięli udział nie tylko kierownicy lecz również sędziowie i pracownicy nie pełniący funkcji kierowniczych. Trener prowadzący szkolenie – Pani MARTA DYDA, wykazała się dogłębną wiedzą, którą poprzez ciekawe scenki sytuacyjne, symulacje i testy przekazała uczestnikom szkolenia”
AHOJ CZARTER/PRAKTYCZNY TRENING SKUTECZNEJ SPRZEDAŻY
”Rekomenduję Panią Martę Dyda jako trenera kompetentnego w zakresie szkoleń dotyczących sprzedaży i obsługi klienta. MARTA DYDA jest praktykiem, którego doświadczenie w biznesie jest ogromnym atutem. Potrafi wybrać odpowiednie narzędzia i techniki prowadzenia zajęć tak, aby osiągnąć najlepszą efektywność szkolenia.
Jesteśmy przekonani, że możemy polecić Panią MARTĘ DYDA jako rzetelnego i solidnego trenera do współpracy.”
SĄD REJONOWY W GORZOWIE WIELKOPOLSKIM / SPOSOBY RADZENIA SOBIE Z WYPALENIEM ZAWODOWYM I ZE STRESEM
„Program szkolenia został zrealizowany zgodnie z zaproponowanym harmonogramem i bardzo profesjonalnie. Trener prowadzący szkolenie MARTA DYDA, zyskał sympatię grupy. Zaprezentował wysokie kompetencje i profesjonalizm, komunikatywność, a sposób przekazywania wiedzy i informacji wyzwoli w uczestnikach szkolenia aktywne uczestnictwo przy realizacji programu. Szkolenie w pełni spełniło nasze oczekiwania”
BEZ OWIJANIA – WSPÓŁPRACA BIZNESOWA
,,Trener MARTA DYDA współpracuje z firmą „bez owijania” przy realizacji projektów szkoleniowych w obszarze rozwoju umiejętności biznesowych. Na podkreślenie zasługuje rzetelny sposób poruszanych zagadnień oraz partnerski styl w relacji z drugim człowiekiem.. Doskonały, niestandardowy i dostępny sposób prezentowania treści, świadczy o profesjonalizmie dydaktycznym. O tak ciekawym przeprowadzeniu zajęć , mówią również opinie uczestników, którzy określili je jako jedne z najbardziej profesjonalnych szkoleń”.
ZUS/SPOSOBY MINIMALIZOWANIA STRESU W PRACY ZESPOŁOWEJ
“…Zakres szkolenia obejmował pogłębienie wiedzy i umiejętności w zakresie niwelowania stresu w zespole, poznanie metod radzenia sobie ze stresem, określenie wpływu stresu na wykonywaną pracę i pracę zespołu, metody rozładowywania napiętej atmosfery w zespole, umiejętność rozwiązywania konfliktów w zespole. Pani MARTA DYDA przeprowadziła zajęcia warsztatowe otrzymując bardzo pozytywne oceny w ankietach po szkoleniowych. Jest kompetentnym trenerem biznesu i zarządzania. Jest rzeczowa, komunikatywna i pogodna. Posiada niezwykłe umiejętności przekazywania swojej rozległej wiedzy innym. Z radością przystąpię do kolejnych projektów z Panią MARTĄ DYDA.”
YES BIŻUTERIA / ZARZĄDZANIE SOBĄ W CZASIE
„…projekt ten podnosił umiejętności pracy własnej, zwiększył skuteczność realizacji zadań i ustalania priorytetów, ponadto nauczył harmonijnego zarządzania obowiązkami zarówno w pracy i w życiu osobistym. Szkolenie poprowadziła Pani MARTA DYDA. Szkolenie poprzedzone było dokładnym badaniem potrzeb uczestników i przeprowadzone było zgodnie z planem. Charakteryzowało się wysokim poziomem merytorycznym. Dodatkowym atutem prowadzącej była elastyczność oraz dostrzeganie potrzeb szkoleniowych uczestników. Pani MARTA stworzyła atmosferę sprzyjającą integracji uczestników oraz zainspirowała do szukania odpowiedzi na pytania dotyczące wartości i priorytetów w naszym życiu. Dzięki temu poznaliśmy swoje obszary rozwoju oraz mogliśmy rozpocząć pracę nad konkretnymi sytuacjami w życiu zawodowym…”
WINNERS / WSPÓŁPRACA BIZNESOWA
“Szkolenia przeprowadzane są na wysokim poziomie. Na podkreślenie zasługuje rzetelny sposób poruszanych zagadnień związanych z tematem szkolenia oraz partnerski styl, otwartość i komunikatywność. Trener MARTA DYDA reprezentuje wysoki poziom merytoryczny podczas realizacji projektów szkoleniowych. Nie boi się nowych wyzwań i chętnie stosuje nowatorskie rozwiązania na sali szkoleniowej. Jest praktykiem, którego doświadczenie w biznesie jest ogromnym atutem. Potrafi wybrać odpowiednie narzędzia i techniki prowadzenia zajęć tak, aby osiągnąć najlepszą efektywność szkolenia.”
SĄD REJONOWY W KIELCACH / PROFESJONALNA OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA
„Szkolenie spełniło nasze oczekiwania. Bardzo pozytywnie oceniamy sposób prowadzenia zajęć. Trenerka była świetnie przygotowana do przeprowadzenia szkolenia i prowadziła je profesjonalnie, interesująco i przystępnie. Pani MARTA DYDA wyjątkowo trafnie dobrała omawiane zagadnienia oraz bardzo profesjonalnie i ciekawie przygotowała materiały szkoleniowe dla uczestników.”
SĄD REJONOWY W OSTRÓDZIE / KIEROWANIE ZESPOŁEM – WSPÓŁPRACA W ZESPOLE
„Warsztatowa forma szkolenia umożliwiła pracownikom czynny udział w dyskusjach i ćwiczeniach. Ponadto dała możliwość zadawania pytań i uzyskania cennych porad od wykładowcy. Skierowana do przeprowadzenia szkolenia trenerka – Pani MARTA DYDA wykazała się nie tylko wiedzą merytoryczną z zakresu psychologii i socjologii ale także znajomością zagadnień typowych dla środowiska sądowniczego. Przekazane przez nią materiały szkoleniowe stanowią dla pracowników nadal cenne źródło informacji.”
SĄD REJONOWY W DRAWSKU POMORSKIM / PROFESJONALNA OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA
“Niniejszym listem referencyjnym pragniemy wyrazić duże zadowolenie z przeprowadzonego w siedzibie SĄDU REJONOWEGO W DRAWSKU POMORSKIM szkolenia. Było to szkolenie na temat PROFESJONALNEJ OBSŁUGI KLIENTA. Szkolenie zostało zrealizowane w sposób profesjonalny i interesujący oraz zyskało wysokie oceny słuchaczy. Doceniono poziom dydaktyczny i merytoryczny trenera – Pani MARTY DYDA.”
INKSPOT / SKUTECZNA ROZMOWA TELEFONICZNA
„Bardzo profesjonalnie przeprowadzone szkolenie. Optymalnie dobrany materiał pozwalał na przyswojenie rzeczywiście potrzebnej wiedzy bez zbędnego obciążenia teorią. Doskonały sposób prowadzenia zajęć. Wiedza przekazywana na konkretnych biznesowych przykładach. Fachowość, przejrzystość przekazywanych informacji i dobry kontakt z uczestnikami sprawiają, że uczestnicy najbardziej docenili zaangażowanie z jakimi podchodzi ona do przekazywanej wiedzy a przede wszystkim do pomocy uczestnikom w ich wyzwaniach w pracy w kontakcie z klientem.”
PGB HR – HUMAN RESOURCES – WSPÓŁPRACA BIZNESOWA
„Prowadząca MARTA DYDA podczas prowadzenia zajęć wykazała się dobrym przygotowaniem omawianych zagadnień. Przykazywała wiedzę w sposób przystępny, z duża ilością ćwiczeń praktycznych zwiększających tempo przyswajania wiedzy przez uczestników szkoleń.