Przeskocz do treści

SPRZEDAŻ

“Najważniejsza umowa Twojego życia to kontrakt z samym

sobą mówiący, że nic nie zniechęci Cię do sprzedaży”

Dawid H. Sandler

INNI MÓWIĄ PO SZKOLENIU

JOANNA: “Najlepsze szkolenie od 18 lat, w którym uczestniczyłam. Bardzo praktyczny sposób prowadzenia szkolenia “przemawiający do każdego… “

MIŁOSZ: „Szkolenie przeprowadzone w sposób wyjątkowo rzeczowy, ukierunkowane na praktyczne aspekty sztuki sprzedaży. Prowadząca bardzo kompetentna, pomocna, potrafiąca bardzo precyzyjnie rozwiać wątpliwości. Świetny mówca oraz lider„

BEATA: „Dobre i konkretnie prowadzone  szkolenie, sporo pozytywnej energii do działania i zaangażowania. Szkolenie daje motywacje i wzbogaca warsztat handlowca. Głowa pełna pomysłów i narzędzi do zastosowania w praktyce”

ŁUKASZ: „Inaczej patrzę na klienta i częściej będę stawiał się w jego roli. Będę słuchał więcej klienta i zadawał pytania, podobała mi się forma prowadzonych zajęć, dzięki Marta”

JAREK: „Jestem bardzo zadowolony, projekt spełnił moje oczekiwania, zarówno pod względem merytorycznym jak i organizacyjnym. Osoba prowadząca była profesjonalnie przygotowana, posiada wiedzę i doświadczenie zawodowe, którym chętnie się dzieliła”

 TRENING ROZWOJU KOMPETENCJI SPRZEDAŻOWYCH

Załóżmy, że pracownik  korporacji zasnął w pracy około 30 lat temu i obudził się w dzisiejszych czasach. Rozglądając się zaspanym wzrokiem stwierdziłby, że organizacja zmieniła się diametralnie. Błąkając sie po dziale produkcji przecierałby oczy ze zdumienia, widząc nowe nieznane maszyny “Jest zupełnie inaczej…” – mamrotałby do siebie. Hala fabryczna przypominałaby mu bardziej laboratrium niż dawny zakład. Wrażeń jest zbyt wiele  i gość z przeszłości nie potrafi od razu wszystkiego zrozumieć.  W innych działach powtarza się historia z hali produkcyjnej. Wszędzie stosuje się nowe technologie, nowe procesy. Ale chwileczkę…nie wszędzie. Dział sprzedaży gdzie kiedyś pracował ten człowiek przypomina w dużej mierze miejsce, w którym zasnął przed trzydziestu laty. Może rzeczywiście większość ludzi ma teraz laptopy, w nazwach stanowisk zapanowała polityczna poprawność, w większości jednak realia są znajome.

Przedsiębiorstwo decyduje się ponownie zaoferować przybyszowi z przeszłości jego dawne stanowisko. Wyrusza on ze swoim nowym kierownikiem, aby zobaczyć jak bardzo sprzedaż zmieniła się w ciągu ostatnich trzydziestu lat.

Fakt, asortyment jest dużo większy a poszczególne produkty bardziej złożone, konkurencja większa a tempo szybsze, klienci mają większe wymagania. Nadal jednak trzeba wypełniać raporty z wizyt u klientów wykorzystując dzisiaj specjalistyczne narzędzia. Kierownik jednak szkoli w taki sposób jakby czas się zatrzymał, czy to będzie skuteczne i się sprawdzi w nowych realiach?

Tradycyjne myślenie o sprzedaży w dzisiejszych czasach już nie wystarcza, zatem jak wygląda nowa sprzedaż? Najlepsze wyniki  osiągają te osoby, które opanowały do perfekcji  sztukę  rozstawania się ze starymi, niedziałającymi już metodami. Wszyscy pragniemy osiągać lepsze rezultaty, lecz żeby one się pojawiły, musimy najpierw wprowadzić zmiany. Mistrzowie sprzedaży powinni zacząć od zmiany myślenia, żeby potem móc zmienić swoje zachowanie. Trening rozwoju kompetencji sprzedażowych pokazuje nam jak zrobić coś, czego wcześniej nie próbowaliśmy. Daje podstawy, procesy i wskazówki dotyczące najlepszych praktyk wyznaczając punkt startowy ścieżki rozwoju.

CEL PROJEKTU SZKOLENIOWEGO

Podczas treningów uczestnicy poznają najważniejsze zasady budowania pożądanego kontaktu z klientem. Dzięki uświadomieniu sobie znaczenia swojego stanowiska pracy uczestnik szkolenia będzie w przyszłości właściwie kreować wizerunek firmy. Jakością świadczonych usług wykorzystując efektywne narzędzia sprzedażowe i budując kontrakt z klientem i posiadając poczucie kontroli wpłynie na zakupowe zachowania Klientów, co w finale przełoży się na wzrost sprzedaży i budowania bardziej satysfakcjonujących relacji sprzedażowych.

SZUKASZ ODPOWIEDZI NA PYTANIA

  • Dlaczego empatia w sprzedaży to przewaga konkurencyjna w środowisku biznesu?
  • W jaki sposób wypracować  miękkie umiejętności w dziedzinach słuchania, zadwania pytań i prezentowania rozwiazań ?
  • Jakie nowe informacje i sposób myślenia muszę posiąść by lepiej radzić sobie z obiekcjami klienta?
  • Jak przekształcać potencjalnie konfliktowe sytuacje w okazje do sprzedaży?
  • Skuteczność w kontaktach sprzedażowych, czyli jak zadbać o przygotowanie do prowadzenia rozmów przez telefon?
  • Jak włączyć do codziennej praktyki zawodowej nowe narzędzia sprzedaże?
  • Jak doprowadzić swój zespół sprzedaży do sukcesu za pomocą coachingu narzędziowego?
  • Jak zakończyć walkę o przetrwanie  i skoncentrować się na budowaniu angażujacych kontaktów sprzedażowych?
  • Jak wpłynąc na pracę handlowców przekładając teorię na język działania?
  • Jak przełamać bariery i obawy młodych handlowców w kontaktach telefonicznych z klientem?
  • Jak pracując z pytaniami tworzyć warunki i możliwości sprzedażowe?
  • Jak wykorzystywać obiekcje klienta do budowania sprzedaży czyli asertywność handlowca.
  • W jaki sposób pracować z klientem by na każdym etapie sprzedaży uzyskać pozwolenie na konkretną rozmowę ?

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI I PRACOWNIKÓW

  • Szkolenie prezentuje i pozwala przećwiczyć skuteczne narzędzia współpczesnej sprzedaży przez co wzrasta świadomość prowadzenia najważniejszych w organizacji procesów handlowych.
  • Zwiększenie skuteczności (dodzwonienie się do osoby decyzyjnej w organizacji) i poprowadzenie telefonicznych rozmów sprzedażowych z klientami zakończonych konkretną deklaracją ze strony klienta.
  • Trening budowania kontraktu sprzedażowego pozwoli na większą swobodę i jednocześnie kontrolę nad przebiegiem każdej rozmowy handlowej, w praktyce wzmocni i wyposaży sprzedawców w praktyczne metody pracy z klientem co pozwoli Twoim pracownikom w odpowiedni sposób zareagować  w czesto wymagających sytuacjach sprzedażowych.
  • Wykorzystanie podczas treningu realnych sytuacji, praca na doświadczeniach grupy, łatwość w zastosowaniu przećwiczonych podczas szkolenia sytuacji z klientem w codziennych sytuacjach sprzedażowych.
  • Nasze spotkanie pomoże Ci  zidentyfikować i zaplanować krok po kroku rozwiązania, działania i zadania,  które powinieneś rozwinąć, aby osiągnąć cele związane ze sprzedażą. Wykonana  praca będzie pomocna przy odkrywaniu istniejacych luk w dotychczas znanych Ci schematach i strategiach sprzedażowych, co da nam odpwiedź na pytanie co nie działa?
  • Wzrost motywacji, pewności siebie i efektywności zawodowej uczestników poprzez rozwinięcie warsztatu o sprawdzone techniki pracy.
 

PODCZAS SZKOLENIA

“Za co firma Panu/Pani płaci?”

Oto najczęstsze odpowiedzi uczestników:

„Za pokazywanie klientom, że nasze produkty są lepsze”

“Mam przekonać klientów, że powinni kupować od nas”

“Mam upewnić się, że klienci wiedzą co mamy do zaoferowania i dlaczego warto za to zapłacić?”

“Za wyjaśnienie dlaczego warto w nas inwestować?

Wszystkie te odpowiedzi uczestników moich szkoleń dotyczą komunikowania wartości, a nie jej tworzenia. A jeśli sprzedawcy w ten sposób postrzegają swoją rolę to uzasadniona jest ich postawa nie słyszenia klienta i opowiadania, opowiadania i jeszcze raz opowiadania zamiast budowania angażujących i zapadających w pamięć relacji. Sprzedawanie przez opowiadanie to najczęstszy nawyk grup sprzedażowych. Zbudowanie zatem umiejętności potrzebnych do skutecznej, współczesnej sprzedaży tworzącej wartość dla klienta staje się wyzwaniem o zasadniczym znaczeniu. Warto zatem zadać kolejne pytanie: “Czy sprzedawanie to pytanie, czy opowiadanie?”.

PRZYKŁADOWY ZAKRES TEMATYCZNY DO PRACY Z KLIENTEM/ORGANIZACJĄ

“Trening angażującej sprzedaży”
Szkolenie dla handlowców w oparciu o sprawdzone narzędzia zwiększające sprzedaż. Zapytaj o szkolenie sprzedażowe dla TWOJEJ FIRMY.

„Empatia w sprzedaży” Zaawansowane narzędzia sprzedażowe przygotowane w oparciu o mechanizmy psychologi sprzedaży. Zapytaj o szkolenie sprzedażowe dla TWOJEJ FIRMY.

„Efektywne spotkanie handlowe – prezentacja oferty”  Szkolenie na którym przećwiczysz budowanie kontraktu z klientem podczas spotkań biznesowych. Zapytaj o szkolenie sprzedażowe dla TWOJEJ FIRMY

“Profesjonalne standardy obsługi klienta” Jak podnieść jakość obsługi klientów i zyskać więcej zadowolonych klientów. Zapytaj o szkolenie sprzedażowe dla TWOJEJ FIRMY.

„Sprzedaż przez telefon jako kluczowa umiejętność w biznesie” Jak sprzedawać więcej przez telefon, jak skutecznie umawiać spotkania i realizować wyznaczone cele. Zapytaj o szkolenie sprzedażowe dla TWOJEJ FIRMY.

„Coaching sprzedażowy z handlowcem” Jakościowa praca ze sprzedawcą w oparciu o wskaźniki kompetencji i standardy sprzedaży wykorzystujące coaching narzędziowy. Zapytaj o szkolenie sprzedażowe dla TWOJEJ FIRMY.

Stałe wsparcie i odpowiedzialność są niezbędne aby inicjatywy szkoleniowe i treningowe prowadzone w firmie zakończyły się sukcesem. Nauka bowiem nie kończy się z chwilą zakończenia szkolenia a wsparcie mentoringowe i coachingowe to stały element całego zestawu metod zwiększających wydajność zespołu sprzedażowego i pojedynczych jej członków.

Szczegółowy program szkolenia oraz jego zawartość zostaną doprecyzowane na podstawie wywiadów i ankiet uczestników które zostaną dopasowane do specyfiki pracy uczestników. Dotyczy to w szczególności ćwiczeń, gier i testów, które będą miały za zadanie oddanie unikalności pracy podczas szkoleń, treningów czy coachingów i mentor coachingów po zakończeniu procesów szkoleniowych.

WYŚLIJ ZAPYTANIE O WYCENĘ SZKOLENIA: