Przeskocz do treści

O poszerzaniu wpływu czyli co dobrze widzieć o człowieku w biznesie?

 

„O czym zatem jest wpływ w biznesie?To nauka nowego sposobu zarządzania wszystkim, co mamy do dyspozycji, żeby z sukcesem funkcjonować w relacji z biznesem wykorzystując wiedzę i świadomość, doświadczenie i zasoby, umiejętności, wartości i praktykę. Zobaczenie, że mamy do dyspozycji dużo więcej Siebie, zobaczenie, że mamy wpływ i gdzie mamy wpływ w kierunku tego co skuteczne dla biznesu i co wpływa na biznes, jest o poszerzaniu własnej skuteczności w podejmowaniu decyzji. To taki moment zatrzymania, który pozwala zobaczyć i zacząć rozumieć własną postawę i mechanizmy wpływu na siebie, na innych, na biznes.

Wpływ jest o człowieku, który jest częścią biznesu. Bo najpierw jest człowiek i jego bardzo indywidualne reakcja na daną sytuację. Bo każdy człowiek ma emocje zauważa ja albo i nie. Działa pod ich wpływem świadomie albo i nie. A potem jest biznes i narzędzia. Potem jest manager, kierownik, specjalista ds. Obsługi klienta. W innej kolejności nie ma siły rola w której jesteś. Jest o tym na co ja mam wpływ. Jest o tym jakie masz strategie działania. Na ile te strategie w praktyce są skuteczne? Wpływ potrzebuje na pierwszym miejscu zobaczyć człowieka. Biznes dzisiaj potrzebuje zobaczyć człowieka.

Wpływ jest o zauważaniu barier utrudniających osiąganie rezultatów i o angażowaniu się w kierunku rozumienia i poszerzania świadomość jako punkt wyjściowy do nazywania w biznesie tego co ukryte, tego co tego co przejmuje nad nami kontrolę, tego co potrzebuje dzisiaj być zauważone i zmienione. W kierunku kształtowania zdolności współpracy nastawionej na podnoszenie efektywności, zrozumienia i ukierunkowania sposobu myślenia, reagowania, postaw, samoświadomości, zrozumienia biznesu oraz ukrytych schematów myślowych co przekłada się na zaangażowanie i realną zmianę zachowań w rzeczywistym środowisku zawodowym.

Wiem, że wiem o sobie czyli samoświadomość jako punkt wyjścia, jako składnik osobistej efektywności w dynamicznie zmieniającej się codzienności zawodowej. Wpływać to nie tylko być świadomym . To nie tylko widza o tym, jakie są schematy ludzkich zachowań i z czego one wynikają. Wpływać to wiedza na temat tego, kiedy i jak te schematy funkcjonują u mnie oraz z czego to wynika”.

Pełne wydanie można pobrać TUTAJ:
https://biznes2biznes.com/materialy/GazetaMSP_04_2023/GazetaMSP_04-2023.pdf

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *