Przeskocz do treści

EFEKTYWNOŚĆ

„Nie ma nic bardziej nieefektywnego niż robienie efektywnie czegoś, co nie powinno być robione wcale.”

Peter Drucker

INNI MÓWIĄ PO SZKOLENIU

DOMINIKA: Szkolenie profesjonalne, konkretne, rzeczowe. Było dobrą "odskocznią" od codziennych obowiązków. Bardzo dobry wpływ miała na mnie Pani prowadząca - MARTA. Na co dzień mam do czynienia z ludźmi pesymistycznymi a ona naładowała moje baterie i pozytywnie nastawiła do życia i działania, dziękuję"

JUSTYNA: Ciekawe i pouczające, które nie tylko pokazuje jak organizować czas w pracy ale skłania do refleksji nad całym naszym czasem pozostałym do rozdysponowania i daje do myślenia na temat życiowych wyborów"

EWELINA: Bardzo dobre, osoba prowadząca szkolenie bardzo dobrze przygotowana do swojej pracy i komunikatywna dzięki czemu szkolenie mogło przebiec w takiej atmosferze"

ADAM: Szkolenie przeprowadzone w profesjonalny sposób, merytoryczne, pełne zabawnych aspektów, atmosfera bardzo sympatyczna bo i prowadząca fantastyczna, praktyczne przykłady i przestrzeń na refleksje”

FILARY EFEKTYWNOŚCI OSOBISTEJ

Efektywność to bardzo szerokie pojęcie i można je definiować na wiele sposobów. Można by powiedzieć, że to robienie nowych rzeczy w nowy sposób. To kreatywność i równocześnie otwartość we wdrażaniu nowatorskich rozwiązań, to umiejętność zarządzania sobą w czasie i radzenia sobie z napięciem i stresem. To ciągłe usprawnianie i poszukiwanie nowych trendów, zadawanie sobie pytań co mogę zrobić lepiej żeby być bardziej efektywnym? Otwartość na pomysły innych i dzielenie się własną wiedzą, umiejętnościami, myślami, bo jeden pomysł może zaowocować lawiną nowych idei. W każdej sytuacji świadectwem rozwoju jest niezależność i odpowiedzialność za siebie, to stawianie pytań: Jakie mogą podjąć działania? Co trzeba zrobić? Jak mogę polepszyć swoją sytuację? Jak mogę wyjść z tego impasu? Jak w tej sytuacji najlepiej mogę wykorzystać swoją energię?

To także akceptowanie błędów wynikających z robienia nowych rzeczy w nowy sposób. To świadomość i akceptacja swojego tempa zmian, swoich wyborów, decyzji i uczuć, to przestrzeń do zatrzymania, obserwacji i pobycia ze SOBĄ. To gotowość do powiedzenia o każdej swojej emocji i zachowaniu, to wyraz mnie, który nie musi mi się koniecznie podobać, ale jest mimo wszystko ekspresją mojej osoby, przynajmniej w chwili kiedy się pojawia. Samoakceptacja bowiem jest wstępnym warunkiem zmiany, to bycie przyjacielem dla SAMEGO SIEBIE.

CEL PROJEKTU SZKOLENIOWEGO

Różnorodność obowiązków, ich liczba i jednoczesny wzrost wymagań wobec pracowników sprawiają, że wysoki poziom efektywności stał się koniecznością. Podczas szkolenia poznasz metody radzenia sobie z natłokiem zadań, technikami pozwalającymi zidentyfikować przyczyny dotychczasowych opóźnień w pracy. Wspólnie ustalimy priorytety, eliminując tym samym bariery wpływające na nieefektywność, przećwiczymy techniki wdrażania i zmiany nawyków, które pomogą skuteczniej zarządzać zadaniami w czasie i ograniczyć napięcie i stres, które towarzyszą codziennym zadaniom. Większa bowiem samoświadomość własnych przekonań i reakcji pozwoli nam wypracować indywidualne narzędzia do codziennej pracy nad skutecznością, radzenia sobie ze stresem i wyzwaniami w codziennej pracy zawodowej.

SZUKASZ ODPOWIEDZI NA PYTANIA

  • Jak z natłoku informacji wyodrębnić i zastosować pasujące do mnie prawa skuteczności?
  • W jaki sposób zbudować własną samoświadomość i wartości osobiste?
  • Dlaczego zmiany są trudne i co zrobić by oswoić nowe?
  • Jak nabyć nawyki, jak je odpowiednio utrzymać i spożytkować, modele, samodyscyplina, narzędzia i wsparcie z zewnątrz?
  • Jak działa na nas świadomość porażki, sukcesu, szansa skutecznego wprowadzenia zmian w życiu?
  • Jak zostać własnym szefem i efektywnie budować w sobie warsztat ?

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI I PRACOWNIKÓW

  • Poznanie sposobów podnoszenia efektywności z wykorzystaniem swoich wewnętrznych zasobów.
  • Nabycie wiedzy dotyczącej reguł asertywnej komunikacji oraz poznanie zasadności stosowania ich w podnoszeniu własnej skuteczności.
  • Poznanie korzyści wypływających z przyjęcia postawy otwartości na zmiany i nowe umiejętności.
  • Poznanie kluczowych filarów wpływających na efektywność osobistą i zawodową.
  • Nabycie umiejętności wykorzystywania nowoczesnych technik organizacji pracy, zasad zarządzania sobą w czasie.
  • Nabycie wiedzy dotyczącej reguła asertywnej komunikacji oraz poznanie zasadności stosowania ich w podnoszeniu własnej skuteczności.
  • Przygotowanie struktur dialogu tak, by mieć pewność dotarcia do wszystkich kluczowych grup  jako narzędzie dojrzałej komunikacji.
  • Dzięki podjętemu dialogowi  my jako organizacja uzyskujemy informacje oparte na faktach co zmniejsza ryzyku zniekształcenia komunikatów i daj szansę na podejmowanie właściwych decyzji, zachowań i reakcji..
  • Uzyskasz przewagę konkurencyjną dbając o jasne zasady, zrozumienie i informacje w relacjach zawodowych.
  • Umiejętne wykorzystywanie zasad poprawnej komunikacji i przekazywania informacji, poznanie technik zadawania efektywnych pytań.
  • Nauka podejmowania odpowiedzialności za skuteczną komunikację i zbieranie informacji.
  • Odkrycie znaczenia aktywnego słuchania i nauka jego skutecznego wykorzystania w rozmowach z ludźmi.
  • Zdobycie praktycznych umiejętności dotyczących udzielania  informacji zwrotnej.

PODCZAS SZKOLENIA

Wyobraź sobie kucharza na kursie kucharskim. Kucharz w pierwszy dzień tego kursu zdobywa umiejętność gotowania jajek na twardo. W drugi dzień tego kursu kucharz zdobywa umiejętności przygotowania jajecznicy. W trzeci dzień tego kursu, kucharz przyrządza przepyszne jajka faszerowane. Zobacz, kucharz przygotowuje coraz bardziej zaawansowane potrawy, mając wciąż te same zasoby, pracując cały czas z tym samym produktem.

PRZYKŁADOWY ZAKRES TEMATYCZNY DO PRACY Z KLIENTEM/ORGANIZACJĄ

„Zasady zarządzania sobą w czasie” Jak się lepiej zorganizować? Przećwicz zestaw skutecznych narzędzi. Zapytaj o szkolenie zarządzania sobą w czasie dla TWOJEJ FIRMY.

„Radzenie sobie ze stresem i przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu” Jak skutecznie radzić sobie ze stresem i wypaleniem zawodowym? Poznaj proste i użyteczne metody pracy z napięciem dnia codziennego. Sprawdź swój nawykowy styl reakcji na stres. Zapytaj o szkolenie radzenie sobie ze stresem dla TWOJEJ FIRMY.

„Trening asertywności czyli jak wymagać i stawiać granice” Asertywność jest stanowczym wyrażaniem swoich oczekiwań, wymagań i opinii wobec drugiej osoby. To umiejętność, w której emocje mogą zadecydować o rezultacie prowadzonych rozmów czy osiągnięciu kompromisu. Zapytaj o szkolenie z asertywności dla TWOJEJ FIRMY.

„Filary efektywności osobistej” Jak codzienne nawyki wpływają na wydajność pracy i skuteczność w relacjach biznesowych. Zapytaj o szkolenie z efektywności dla TWOJEJ FIRMY.

„Komunikacja interpersonalna a inteligencja emocjonalna” Uświadomienie sobie znaczenia umiejętności porozumiewania się między ludźmi, umiejętne wykorzystywanie zasad poprawnej komunikacji i przekazywania informacji a inteligencja emocjonalna. Zapytaj o szkolenie z komunikacji dla TWOJEJ FIRMY.

Stałe wsparcie i odpowiedzialność są niezbędne aby inicjatywy szkoleniowe i treningowe prowadzone w firmie zakończyły się sukcesem. Nauka bowiem nie kończy się z chwilą zakończenia szkolenia a wsparcie mentoringowe i coachingowe to stały element całego zestawu metod zwiększających wydajność zepołu  i pojedynczych jej członków.

Szczegółowy program szkolenia oraz jego zawartość zostaną doprecyzowane na podstawie wywiadów i ankiet uczestników które zostaną dopasowane do specyfiki pracy uczestników. Dotyczy to w szczególności ćwiczeń, gier i testów, które będą miały za zadanie oddanie unikalności pracy podczas szkoleń, treningów czy coachingów i mentorcoachingów po zakończeniu procesów szkoleniowych.